پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت گریل های هوشمند و نامرئی بالکن

نظرات مشتریان
شما مطمئناً چیزی فراتر از یک تامین کننده عادی برای ما بوده اید.

—— Thanh (ویتنام

ما به گریل های نامرئی با کیفیت بالا افتخار می کنیم ، سالهاست که از مشتریان خود شکایتی دریافت نمی کنیم و خدمات شما سریعترین است. خوشبختانه با شما تجارت می کنیم.

—— کریستر (تایلند)

شما همیشه با مشاوره تخصصی خود خیلی سریع به درخواست ما پاسخ می دهید.

—— پاسکال (سنگاپور)

از حمل و نقل سریع بسیار سپاسگزارم.

—— اوگنیا (مالزی

خیلی ممنونم برای پاسخ سریع

—— پراکاش (هند)

ما به گریل های نامرئی با کیفیت بالا افتخار می کنیم ، خدمات شما سریعترین است. خوش آمد به تجارت با شما هستیم.

—— تام (کامبوج)

شما یک فروش خوب و مشبک های نامرئی حرفه ای هستید.

—— جکی yan میانمار

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
گریل های هوشمند و نامرئی بالکن
آخرین اخبار شرکت گریل های هوشمند و نامرئی بالکن

توری های نامرئی هوشمند بالکن

 

Grills invisiblegrills نوع جدیدی از محصول امنیتی ساختمان است که در پنجره ها ، بالکن ها و مکان های دیگر نصب می شود تا از خانه ها بتواند از جمله محافظت ، پیشگیری از سرقت و اشیا anti ضد سقوط از خانه محافظت کند.این بسیاری از معایب مانند ایمنی ، زیبایی و کاربرد را در خود جای داده است.این آخرین مفهوم امنیت خانه در قرن 21 است.انتخاب یک گرید نامرئی نامرئی به سه جنبه بستگی دارد: اول اینکه ببینید آیا مارک invisiblegrills یک مارک معروف است ، زیرا فقط مارک های شناخته شده می توانند کیفیت آن را تضمین کنند.دوم ، این به قیمت کوره های نامرئی بستگی دارد ، زیرا مقدار کوره های غیر قابل مشاهده بسیار زیاد است ، کمی تفاوت یک حساب کوچک را محاسبه می کندآخرین مورد این است که ببینید کیفیت این کوره های نامرئی چگونه است؟آیا می توانید نیازهای خود را برآورده کنید؟ بنابراین ، انتخاب یک نام تجاری بزرگ ، کیفیت خوب و مقرون به صرفهنام تجاری کوره های نامرئی بدون شک مقرون به صرفه ترین است.

 

1. نامرئی ، زیبا ، شیک ، عملی ، چشم انداز و منظر شهری را تحت تأثیر قرار نمی دهد ، می تواند از فضای موثر بالکن استفاده کامل کند ، با استفاده از سیم فولاد ضد زنگ 316 وارد شده ، به علاوه یک لایه نایلون پلیمر شفاف ، هرگز زنگ نمی زند.این به یک چشم انداز زیبا در خارج از پنجره شما تبدیل خواهد شد

 

2. احتیاجات مربوط به محیط محافظت از آتش ، با قطر 2 میلی متر را برآورده کنید.Whendanger اتفاق می افتد ، می توان آن را به سرعت در عرض یک دقیقه و بدون مانع از بین برد.

 

3. پنجره ضد سرقت محافظت از پنهان کاری هوشمند طراحی شده ، دارای عملکرد هشدار قطع اتصال است.هنگامی که یک سارق سیم را قطع می کند ، سایت بلافاصله 120 دسی بل جیغ می کشد.در همان زمان ، آشکارساز قطع کننده سیگنال مادون قرمز را به میزبان هشدار ساطع می کند. به طور خودکار 6 مجموعه شماره تلفن از پیش تعیین شده توسط کاربران را در تماس بگیرید ، از جمله تلفن مرکز امنیت املاک ، تلفن های همراه صاحبان و خانواده های آنها ، خط ثابت ، PHS و تلفن ایستگاه پلیس محلی.

 

4- هر سیم فولادی دارای ظرفیت تحمل بار بیش از 85 کیلوگرم و تحمل کلی بیش از 110 کیلوگرم است که امنیت خانه را بسیار بالا می برد.بچه های شیطان در خانه می توانند به میل خود در بالکن و پنجره بازی کنند.داخلی را مسدود نمی کند

 

5- می تواند از افتادن گلدان های گل و لباس های ارزشمند و آسیب رساندن به عابران پیاده جلوگیری کند.

در بیشتر مناطق چین ، از کوره های نامرئی استفاده نشده است ، بنابراین کباب پزهای نامرئی در حال حاضر بازار گسترده ای دارند.

وثیقه سازنده مفهوم کوره های نامرئی را پیشنهاد داده است.در سالها جستجو و توسعه ، مفهوم نوع جدیدی از کوره های نامرئی را پیشگام کرده است.با تجهیزات تولیدی و پشتیبانی فنی در مقیاس بزرگ ، پایه تولید مواد کوره ای نامرئی در مقیاس بزرگ در جنوب چین است.

میخانه زمان : 2020-05-27 23:36:12 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
GUANGZHOU DAOYE METAL TRADE CO., LTD

تماس با شخص: Ms. Alice

تلفن: 8615914233525

فکس: 86-20-34902317

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)